Ett år äldre, men inte så mycket klokare

Idag fyller jag år.
Familjen grattade med kaffe, presenter och sång klockan 07.20!!!!!!! i morse.
Fick ett Wii fit (träning på TV-spel) och jättefina Alvar Alto ljusstakar.
Detta åtföljdes av ett kort som jag älskade, det stod:

Allt jag behöver veta om livet har jag lärt mig av en ko

Gråt inte över spilld mjölk
Gräset är grönare på andra sidan staketet
Ta tillvara varje möjlighet att mjölka ur det bästa
Allting tål att tuggas om och om och om......
Hedra din moder och ditt foder
Ta tjuren vid hornen
Att trampa i koskit ger tur
Svart och vitt är alltid trendigt
Spendera mycket tid med dina ko-mpisar
Man behöver inte vara dum bara för att man ser så ut
Det finns inget som heter "för mycket klöver"
Det är roligare i grupp

Och kom ihåg............en intelligent blick betyder allt

Tack till min underbara familj. Utan er vore livet ko-nstigt.

Kommentarer
Postat av: Monika på natten

GRATTIS VÄNNEN!

Hoppas du är som jag, " älskar att fylla år!" Jag menar det. Mycket fina presenter, och kortet var fyndigt. Ha det så gott och njut av att du är "1år klokare" Tills vi ses en bamsekram!

Monika

2008-11-28 @ 22:14:34
URL: http://www.orionstjarnan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0